GALLAGHER ZİYARETÇİ YÖNETİM ÇÖZÜMLERİ
Opsiyonel Gallagher Ziyaretçi Yönetim Çözümü, Gallagher Ziyaretçi Yönetimi istasyonu üzerinden resepsiyon görevlerini basitleştirerek ziyaretçilerin varışta sorunsuz bir şekilde işlemesini sağlayabilir ve sağlık ve güvenlik yükümlülüklerinizin yerine getirildiğinden ve tesisinizin güvende olduğundan emin olmanızı sağlar.
Tesisinize gelen ziyaretçilerin takibi ve kontrolü zaman alıcı, maliyetli ve hataya açık olup, potansiyel olarak güvenliği tehlikeye atmaktadır. Kayıt defteri tabanlı ziyaretçi yönetim sistemlerine güvenen resepsiyon görevlileri, yoğun bir ziyaretçi trafiği olduğunda aşırı yüklenebilir ve hayati adımları atlayabilir. Ve birçok bilgisayar tabanlı ziyaretçi yönetim sistemi çoğu görevi otomatikleştirirken, bir tesisin mevcut güvenlik yönetim sistemiyle entegre olmaması potansiyel güvenlik açıkları bırakır.
Ziyaretçilerinizi Kayıt ve Kontrol Altına Alın
- Ön kayıt ve resepsiyona dayalı ziyaretçi yönetimi işlevlerini gerçekleştirebilirsiniz.
- Gelen ziyaretçilerin bir resepsiyon iş istasyonundan veya bir kiosktan yönetilebilmesi için ana bilgisayar, ziyaret ve ziyaretçi yönetimi yapılandırma ayarlarını tesisleriniz arasında paylaşabilirsiniz.
- Bir ziyaret tamamlandığında veya bir ziyaretçi kartını tesisin dışındaki bir okuyucuda okuttuğunda geçiş yetkilerini otomatik olarak kaldırın.
- Ziyaretçi deneyiminde daha fazla esneklik sağlamak için oturum açma sürecini özelleştirebilirsiniz.
- Ziyaretçi yönetim araçları tamamen entegre edilmiştir, yani bilgiler resepsiyon personeli ve ön kayıt veya kiosk hizmetlerini kullanan ziyaretçiler arasında sorunsuz bir şekilde paylaşılır.
- Ön kayıt yaptıran ziyaretçilerin hızlı bir şekilde tanımlanması için barkodları kullanabilirsiniz.
- Ziyaretçi yönetim araçlarının basit tek tıklamayla dağıtımı uzaktan gerçekleştirilebilir ve otomatik güncellemelere izin vererek zaman kazanabilirsiniz.
- Resepsiyon görevlisi eylemleri, ziyaretçi ön kaydı, eskort, ev sahibi ve ziyaretçi eylemleri dahil olmak üzere tüm ziyaretçi yönetimi olaylarının kayıtları, Command Center sunucusunda güvenli bir şekilde tutulur.
- Mobile Connect kimlik bilgileri, kolay, uzaktan sağlama ve gerekli fiziksel kişi sayısını azaltmak için Ziyaretçi Yönetiminden verilebilir.